joi, 27 august 2015

Review: Diamond Eyeshadow - Me Now Generation II

    Chiar daca majoritatea lumii iubeste vara si incearca sa o traga de maneca sa nu se grabeasca, eu recunosc "cu tot plamanul" ca astept cu nerabdare toamna :D.
Nuantele de farduri  Me Now Generation II de la Pretty Store m-au dus categoric cu gandul la mult prea iubita toamna, la nuantele aramii/ruginii, la bruma si racoarean de dimineata, la frunzele cazute la pamant fara nici o putere. Desi unele zile ma deprima in acel anotimp, nu pot face sa nu-l astept :).
    Astazi v-am pregatit asadar un review catorva mono-uri Diamond Eyeshadow.




    Cunoasteti (banuiesc) destul de bine teoria mea conform careia ceva calitativ nu inseamna neaparat ceva scump care sa ne stoarca buzunarele. Ei bine, mono-urile acestea genialeeeee se incadreaza perfect in categoria "low budget" dar "high quality". Nu am cuvinte sa va exprim cat de tare imi plac, cat de multumita sunt de absolut fiecare particica a lor <3. Fara exagerare !

ME NOW Generation II- Diamond Eyeshadow





Eu detin numerele:


... dar evident paleta de nuante este mult mai larga pe site-ul http://prettystore.ro/.
Pigmentatia lor, textura lor fina deloc prafoasa, modul in care adera pe pleoape, rezistenta lor...absolut totul imi place la ele!



    Daca de luciurile de buze mate Me Now am fost incantata ma gandeam in sinea mea: cu siguranta si fardurile ma vor da pe spate; asa a si fost. Am ramas extrem de placut surprinsa de calitatea acestora. Numarul 013 l-am folosit cel mai des; este albul sidefat-pigmentat-fin-usor de aplicat MULT-VISAT. Nu de parca restul nuantelor nu ar fi dar la alb chiar am apelat mai des.
    Nu vreau sa o lungesc prea mult cu vorbele fiindca la o adica, faptele vorbesc, nu?
Va prezint cateva machiaje in realizarea carora mi-au fost de mare ajutor aceste minunatii de farduri <3.
DEMONSTRATIONS: Makeup using Me Now Generation II- Diamond Eyeshadow

La machiajul acesta de mireasa am aplicat 013 in coltul intern al ochiului si l-am adus putin si pe pleoapa mobila.



Aici, tot cu ajutorul mono-ului 013 am reusit sa evidentiez ataaaat de frumos cut crease-ul <3 L-am folosit din coltul intern al ochiului pana la mijlocul pleoapei mobile dupa care l-am "suflat" cu putin sclipici extra fin. <3



Din nouuu 013 in actiune :D. V-am zis ca l-am folosit cel mai des :P.

 

Si...tataaaaaaaaaaaaam, un machiaj in care am folosit EXCLUSIV cele 4 mono-uri Me Now Generation II- Diamond Eyeshadows:
(daca tot pomeneam de toamna la inceput... :-P )


In cazul primelor 3 fotografii, ca baza pentru machiaj am folosit Urban Decay iar in ultimele doua fotografii baza este efectiv un corector.

Gramaj mono-uri: 3.5 g

    Ce sa mai povestesc despre faptul ca sunt foarte ieftine (6 ron/nuanta) si ne putem crea paleta mult visata din nuantele dorite. Pe site avem puse la dispozitie si carcase pentru acestea (click aici pentru a fi directionate catre farduri).
    Le ador fara nici un fel de exagerare!  Am mai pus ochii pe cateva nuante <3:








 
    Mda.... imi plac cam toate :)); greu ma pot limita la doar "cateva" :)).
De altfel, unele nuante sunt mate, altele sidefate (sau metalice). Negrul meu de exemplu nu are acelasi finish ca celelalte trei; este aproape mat.

Le recomand cu cel mai mare drag !
Daca nu am reusit sa va conving maxim, incercati si puneti manutele macar pe 2 nuante si va veti convinge de calitatea lor. 

Pupici cu muuuult lipici Zuzu girls !! :*




Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall